×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allt du söker, hittar du här!

Postat av IsvaksPatrik den 23 September 2014, 16:55
13 kommentarer · 593 träffar
Hej!

Nu tänker jag starta en tråd där du kan fråga något om vad som helst och hoppas på att någon av de tusen användare som finns här vet svaret. Tex vilket citat kommer denna filmen ifrån? Eller vilken låt är det här. Det är precis det jag kommer att fråga.

Jag börjar:

1. Vart fasen kommer denna melodi ifrån? Jag har haft den på hjärnan i mer än ett år, säkert. Jag gjorde den exakta melodin i FL och tror att den kommer från någon reklam men hittar den inte: https://soundcloud.com/isvakspatrik/fragbite-allt-du-soker-hittar-du-har

2. En annan ska som jag undrar över är ett citat från en film. Jag tror att filmen är på engelska men jag har sett den dubbade versionen där de säger på Svenska: "Rikta inte dina äckliga korvfingrar mot mig!" Jag tror att filmen är tecknad.

Så, har du något som har fastnat på hjärnan som du undrar över och har tänkt på men inte kommer på vad det är?
Fråga på'da!

Användbar tråd?

14 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..