×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Ni demonstrerar mot det ni skapar!

Postat av Herr Blåfågel den 18 September 2014, 19:55
46 kommentarer · 1 505 träffar
Hej, herr blåfågel här, syftet med denna tråd är att få så många som möjligt att öppna ögonen. Tråden är speciellt riktad till alla er som inte röstade på SD.

Det ni gör är att ni jagar er egen svans, eran politik föder hat så vi alla börjar kämpa mot varandra istället för att sprida kärlek.

Bilden här visar babylons onda cirkel, som ni röstar för: http://www.n0.se/v/f/b1d57_pkpsykos.jpg

Jag vill inte att ni diskuterar om invandringspolitik här inne, för det är ett brott här på forumet. Jag tycker det är trist att Nyheter 24 köpte upp denna underbara sida. Innan valet så hade N24 minst en hatartikel mot SD varje dag och min gissning är att N24 ställer krav på Fragbite att vara politiskt korrekta.

Hoppas att ni börjar inse att detta inte håller längre, de som lever i de segregerade utanförskapsområdena är de som fallit offer för politiken, och tydligen är det bara 13% som verkligen bryr sig om dessa individer.

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..