×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bestulen på min dator, keps, sol glasögon , datorväska

Postat av fiDe den 27 Augusti 2014, 22:23
30 kommentarer · 1 490 träffar
Tro det eller ej, jag hamnade i fel lägenhet vid fel tidpunkt då jag hälsade på en "vänn" i Malmö.. Polisen stormade in och jag satt anhållen 3 dagar utan att veta varför. Min mobil beslagtogs, min resväska fick jag med mig när jag blev släppt. Men fortfarande så var min bärbara dator kvar i lägenheten och ja det jag nämnde i rubriken. Men grejjen är att på min dator finns bilder som är viktiga för mig då bilder på min mamma finns där som tyvärr är död idag. Har tjorvat som fan med polisen för att få tillbaka min telefon vilket jag fick 2 månader senare. Den hycklaren som jag var hos berättade aldrig om vad som fanns i lägenheten, plus att han ringde polisen på sig själv därav stormade polisen lägenheten.


Jag har fått strula med honom som fan för att få honom att skicka grejjerna, efter många om och men skickade han mina saker, dock glömde han skriva c/o adress vilket gjorde att jag var tvungen att hämta ut paketet i min systers namn med giltigt legg. Jag behöver verkligen datorn resten bryr jag mig inte om. Men de är viktigt eftersom att det finns bilder på min mamma som inte finns någon annanstans. Så vad ska jag göra ? Har ringt supporten till posten för att få mina saker. Jag får dom inte för att dom hävdar att det är avsändaren som "äger" paketen. Men han har bytt telefon nummer adress osv, omöjlig att fåtag i . Hela hans familj har bytt nummer. Vad fan ska jag ta mig till?

Fick nyss detta mail:

Försändelsen finns hos avsändarens ombud.
Vi kan inte ändra namn på försändelsen, utan du får kontakta avsändaren och be honom ändra namnet och skicka paketet igen på ett nytt kollinummer.

Ärendet är avslutat hos PostNord Logistics AB


Med vänlig hälsning





Ja vad ska jag göra? Det är mina privata ägodelar jag betalat för. Som Posten lagt beslag på HUR FAN SKA JAG FÅ UT DOM? Tacksam för seriösa svar.. Jag sover inte om nätterna pga detta.

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..