×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hoppat av skolan efter dagen på gymnasiet!!

Postat av stefanswharz den 21 Augusti 2014, 10:39
22 kommentarer · 877 träffar
nu ska ni få höra på min första dag på gymnasiet och hur efterbliven min skola är. Okej vart ska man börja? Man vaknar upp 20 min innan skolan börjar springer och sätter på sig dom översta kläderna i garderoben medans man springer till toan för att kissa. Jag kollar upp mot klockan i köket, ser att det är 15 min kvar. Jag sätter på mig mina skor medans jag låser ytterdörren och rushar allt vad jag kan till skolan och kommer till skolan i tid.

Framme vid skolan så går jag in i entrén springer runt och letar efter aulan dom flesta kollade på mig men inget jag kunde göra åt. Sen kommer en lärare fram till mig och frågar vad jag letar efter och Jag säger att jag ska gå IV och frågar vart jag ska gå. Då visar hon mig till IV avdelningen och hämtar min nya mentor. Vi går och sätter oss vid en bänk. Hon hon presenterar sig som man brukar göra. Sen efter frågar hon mig om jag skulle gå IV fordon och praktisera på ett företag. Vad fan tror hon om jag har sökt IV fordon??? hon borde väl veta sånt?????? eller har jag fel?????? okej vi släpper det. Sedan så säger hon till mig att IV elever börjar på onsdag nästa vecka och frågar om jag inte har fått ett brev hem och då sa jag svarade jag nej och sa idiot till henne. Då svarade hon att det kunde ha upp ståt ett problem med posten eller något.


det blev tyst i några sekunder och sen säger hon till mig att skolan inte har hittat något fordons företag att praktisera på. Jag blev tyst och svarade inte. Ingen kommentar på hur skit denna skola är. Så min stora fråga är varför kan man söka ett iv fordons program om dom inte ens har något ställe att praktisera på? retard skola???? fuck att jag kommer tillbaka efter allt det här... så nu sitter jag här på fragbite. Skit trött,skit hungrig och skit arg. Så har ni några tips på vad man kan göra på dagarna när mina kompisar går i skolan? Så ni kanske har förstått så har jag hoppat av skolan. Jag är kingen på fotboll!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..