×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Söker en viss sorts boll

Postat av tripple den 29 Juli 2014, 16:24
9 kommentarer · 523 träffar
Hej, jag skulle vara väldigt tacksam ifall någon här vet var i helvete man kan köpa denna typ av boll : http://www.sportprodukter.net/index.php?route=product/product&product_id=3410 fast i storleken som en handboll typ.. det jag söker är en typisk lätt plast boll som man ofta ser liggandes i någon korg utanför bensinmackar på somrarna som oftast gör ifrån sig dessa "eko" ljud när dom studsas och är full pumpade.. jag har varit runt i 7 olika affärer där BR leksaker och "Lekia" är inkluderat, statoil och preem och letat, men har fan inte hittat det jag söker... Det jag INTE vill ha, som jag faktiskt har hittat på många av ställena är dessa svin lätta Disney bollar som flyger åt helvete om man tåpajar dom..


Hoppas det är någon som förstår ungefär vad det är jag söker. Anledningen till att jag söker detta är för man tidigare haft en som var perfekt för pool och vatten och det var en vi hittat på gatan, så var den köptes har jag ingen aning om.

Tack på förhand :)

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..