×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sluta snusa - Hur?

Postat av Granlund den 17 Juli 2014, 15:06
58 kommentarer · 2 276 träffar
Hej.

Denna tråd är framförallt riktad till snusare eller helst dem som har snusat men sedan slutat. Jag är väldigt sugen på att sluta snusa då jag suttit o räknat lite medan man väntar på att skiftet klockan 16:00 ska dra igång.

Jag räknade ut att det kostar cirka 1600 för mig i månaden de här med snus (Ettanlös 1 per dag x 30 cirka).

Och det är egentligen 2 utlandsresor per år. Så istället för att snusa skulle man nästan kunna fara utomlands i slutet på sommaren och en gång till senare på året. Vilket låter härligt. Känns verkligen som man skulle kunnat göra något vettigt.

Så gärna några tips på hur man slutar. Går det att "Trappa" ner. Eller är det att tvärt sluta snusa eventuellt då att ha papper, nikotinfri ett tag samt att man använder plåster på det?

Det kommer ju kännas väldigt tomt efter man dragit i sig sitt morgon kaffe att inte få stö upp med en riktigt fin snus efter. Men det är de värt.

Så snälla kom med lite förslag på hur man kan lägga av, hur gjorde du?
Och till er som håller på, hur går det?
För er som redan har slutat hur lång tid tog det innan ni slutade leta i era fickor efter snus?

Tack på förhand.

Jag....

194 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

58 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 58 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..