×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"CSN" ringde mig

Postat av IsvaksPatrik den 17 April 2014, 18:27
35 kommentarer · 4 568 träffar
Tjosan!

Fick nyss det roligaste samtalet jag har fått på länge. Det var från någon som påstod sig jobba för CSN som sa att de skulle dra in mitt studiebidrag och jag skulle bli återbetalningsskyldig för att jag presterade dåligt i skolan. Jag citerar: "Du är helt enkelt för dålig i skolan och har väldigt hög frånvaro." Jag satt och fnissade lite i telefonen eftersom att jag visste att det inte stämmer. Jag låtsades leka efterbliven, tills tanten efter ett tag sa: "Det är är inte ett skämt, det här är på riktigt."
Då började jag garva på riktigt och började själv fråga en massa personliga frågor och bara drev tillbaka med henne.

Det var från detta nummer: 0766861703 (Har sökt på numret men hittar ingen ägare)
Har nu ringt tillbaka runt 4-5 gånger med de trycker upptaget efter två signaler.

Några minuter senare så ringer min kompis. I just got pranked....
Han brukar pranka mig men han har aldrig lyckats så bra. Det här var fan den bästa han har gjort. GG...

Har ni någonsin blivit prankade? Vad hände?
Föregående tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..