×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjäna pengar snabbt?!

Postat av zlakke den 11 Mars 2013, 17:38
22 kommentarer · 4 726 träffar
Tja grabbz. Jag är en pojke på 17år som har ett väldigt stort sug/behov av pengar. Jag jobbar 2 timmar på farsans jobb och städar, vilket suger och ger inte så mycket betalt. Dessutom har något pucko beslutat att de ska lägga ner verksamheten.


Jag har en flickvän som fyller år snart och då kommer det ryka helvetes massa pengar med, dessutom måste jag köpa nya kläder till sommaren/våren. Jag har ett xbox 360 liggandes hemma, det är ett Xbox 360 Pro 60gb hdd tror jag, men grejen är den att jag inte har någon kontroll, dem har jag rage:at sönder. Tvivlar på att jag skulle tjäna någonting om jag köpte en ny kontroll och sålde xboxet sen.


Jag har sökt på stycken jobb i sommar, ett på ett lokalt lager och ett kommunalt ferie-jobb eller vadfan det heter, men huvudsakligen varför jag frågar er är om ni har några tips på hur man kan tjäna pengar snabbt? Tips på ställen man kan söka extrajobb t.ex, osv.


Tack :):PXD:D
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..