×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träningsschema?

Postat av 2LoL2 den 1 September 2011, 19:32
31 kommentarer · 774 träffar
Tjena


Jag ska gå rakt på sak. Jag behöver ta upp träningen igen. känns bara som man har suttit still i ett år... För ett par år sedan så var jag super small. vägde runt 66kg, smal som en pinne. Men sen började jag träna och gick upp 9kg i muskler. Jag var nöjd med min kropp om man säger så. Och nu så har jag lagt träningen på hyllan ett bra tag.. så då har min kropp förändrats helt och håller. Inte som jag vill.. Men man får väl skylla sig själv antar jag?.. Men som sagt


Skulle vilja att någon lägger upp ett bra träningsschema här :) Och det ska innehålla Styrketräning + kondition + 3-4 dagar i veckan. att äta bra har jag inga problem med då jag kommer igång med träningen, det kommer normalt för mig. Tränar jag = nyttigare.


Så om nån vänlig själ skulle vilja hitta på ett träningsschema åt mig så kommer det uppskattas!


Bjuder på stavfel och annat!
Tack på förhud...

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..