×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem är du på public?

Postat av skurk den 2 Juni 2003, 16:18
339 kommentarer · 410 träffar
Hej igen!

Vill först bara säga att jag inte på något sätt försöker spamma forumet här. Men har man tråkigt en måndag på praktiken, finns det inte många fler alternativ. Men till saken.

Jag brukar spela public ganska ofta, och efter lite erfarenhet så hag jag sett ett återkommande tema. Aztec är en populär bana men har också en nackdel. Oftast väljer de lite bättre personerna på servern att gå med i CT för att det är tryggt och de kan lätt plocka lite frags för att förbättra sin ranking på servern. Sedan finns de dem som trotsar eller snarare inte bryr sig speciellt mycket och joinar T.

Jag väljer oftast T för att på bästa sätt försöka jämna ut lagen så mycket jag kan. Men vad man lätt upptäcker då efter ett par rundor är de olika typer av personligheter som finns i laget. Jag tänkte höra med er lite vilken ni lättast känner igen er själva som.

#1 Den som precis lärt sig att genom att trycka på B får man upp en cool lista på de vapen man kan köpa. Efter köp-tiden är slut har du ändå lyckats fått ihop till en AK och springer och ställer dig lite passivt bakom ett hörn för att invänta motståndarna.

#2 Du är den som tammifan ska visa vad du går för. Du rushar på pickarundan. Men lyckats ändå bara knäppa en och dör lite snöppligt. Men du säger inte så mycket åt det. Efter 2 echos köper du en AWP och ställer dig i brorummet och väntar på bästa läge. PANG! säger det och du faller till marken, direkt trycker du på y och slänger iväg ett par rytande ord till din lagkamrat "DIN JÄVLA ****A SLUTA BLOCKAS" Sedan tar du ner konsolen hastigt och skriver quit. Efter någon minut går du in igen och gör ett nytt försök

#3 Du är den som vet att du är bra och kan enkelt plocka ut killarna i b1 som står där och inväntar med sina AWPs. Du väntar på ett bra läge. Då du hör att dina lagkamrater tappert kämpar i vattnet så slänger du en flash och springer ut genom porten och slänger iväg 3 hs till höger och vänster, men tillslut faller du till marken och sen är det inte mycket mer med det.

#4 Du är den som som vill men inte riktigt vågar. Du vet han Mr.X var top-fragger sedan banan innan och du följer efter honom för att på bästa försöka få några frags.

Det finns säkert flera typer av spelare, men detta var iaf några. Jag kan säga att jag är nog en blandning mellan alla utom nummer 1. Jag försöker väll leka hjälte så gått jag kan i alla fall.

Ha det bra alla ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

339 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 339 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..