×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

krog problem..

Postat av dennis^thedream den 2 Augusti 2014, 01:33
19 kommentarer · 1 747 träffar
Tjena , så här ligger det till..
Jag är 17 år ( snart 18) och skulle in på krogen med några polare idag, kom på krogen utan att visa legg och det började bra! Men när vi gick till baren och skulle beställa några drinkar så ber bartendern om leg ( jag har meckat ihop ett ''fejklegg'' med hjälp av nummer från en snusdosa och det brukar funka ganska bra , brukar ha den i en plastficka i börsen ) iaf , jag visar leg och han kollar väldigt noga och tar sedan ut min legitimation och kollar väldigt noga igen och han lyckas sen skrapa bort siffran jag använt för ''fejka'' det, jag får tillbaka mitt leg och jag går ut från krogen direkt för att inte åka fast av vakter eller dylikt.
Nu till min fråga , vågar jag gå in igen dagen efter och kanske försöka hålla mig borta från baren och låta någon polare köpa en eller flera drinkar åt mig eller ska jag köra safe och bara fa på förslir och efterfest?

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..