×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

"17 år" kan tas bort från spotify.

Postat av swenson den 18 Augusti 2014, 19:18
28 kommentarer · 3 546 träffar
Hej mina vänner!

Nu är det så att låten "17 år" kanske tas bort från spotify.
Fick ett mail för två dagar sen som antagligen alla som är registrerade på "www.spotmeup.com" fick. Det innehöll information som bland annat sa att sidan läggs ner.

Och med det så kommer vissa låtar försvinna. Jag svarade med ett ledsamt meddelande och skrev att låten jag lagt upp har nått _120000_LYSSNINGAR_!!!.

Fick ett svar idag och deras crew skulle kolla närmare på det och förhoppningsvis kunna ha kvar låten. Har inte gjort någon tråd ang. att jag lagt upp låten förrut men här har ni mig!

Och för er som skulle tro att jag har tjänat något på låten så kan jag säga med gott samvete att jag inte tjänat ett öre på den, det är en gratistjänst som lagt upp låten och man tjänar därmed inga pengar på det. Tror ni mig inte så läs deras F.A.Q.

/FRIVILLIG&ONÖDIGLÄSNING/
När jag ändå är igång kan jag berätta hur det kommer sig att jag la upp låten. Det var tänkt att det skulle vara denna låt överhuvudtaget faktiskt, hade inte tänkt någon speciell alls!
En polare till mig påstod att man inte kan lägga upp låtar på spotify hur som helst. Och jag ville bevisa honom motsatsen, vart denna låt då jag tyckte den var riktigt bra! Jag laddade upp den och en annan polare sa att rich(? kommer inte ihåg) skrivit/sagt att han hade sett den på spotify. Så jag kollade och vips så fanns låten på väldigt många spellistor, vilket resulterade i 120000 LYSSNINGAR!!!

Det var allt jag ville sagt och hoppas att det kan lösa sig, kul att se att så många har lyssnat på låten genom åren! Ha det bra så länge, mvh

ps. frågade dessutom om det finns någon chans att byta omslagsbilden haha, slänger dit en fin fragbite logga så ska det nog se bra ut!
Uppdatering skriven 19 Augusti 2014, 16:43
Edit #1 !

Fick ett glatt svar tillbaka av www.spotmeup.com och låten kommer finnas kvar på spotify tills jag får för mig att ta bort den! Så Rich nu förblir din spotifyfame ett tag till!

Tack för mig, ha det bra! mvh

Har du haft låten på din spellista?

155 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..