×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Hur hittar man en bra film?

Postat av NAWNO den 17 November 2015, 22:04
28 kommentarer · 902 träffar
Ja, hur i helvete hittar man en bra film nowdays? Det går ju typ inte. Förut när tankaner/tankafetast var uppe kunde man bara rulla in där för att se vad som kommit ut och sedan bestämma sig för om det var något man ville se, oavsett om man ladda ner eller inte.

Var ska jag leta nu?

Går man in på tbp, imdb, dreamfilm och annat skit så är det typ omöjligt att få upp de nyast inkommande filmerna, utan det är bara en drös med allt möjligt skit de erbjuder, vilket också är bra. Men om jag vill ha en lista med bra förslag då? Eller i alla fall så jag kan bläddra igenom vad som kommit in nyligen.

På IMDB är det oftast "för nytt" dessutom och svårt att hitta. Vad föreslår ni?

Har ni några vettiga filmtips på rak arm kan ni ju posta de med! Är mest ute efter sci-fi, spännande filmer, kanske en bra men inte allt för läskig thriller eller en grym dramma, eventuellt i värsta fall en riktigt bra komedi. Helst filmer även om serier funkar.
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..