×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

TWD, Hur lyckas dom?

Postat av TWD Fanatic den 28 Oktober 2014, 02:34
35 kommentarer · 1 096 träffar
Här kommer jag med ännu en walking dead tråd ;)



Blev så hype:ad av senaste episodet som var så sjukt jävla bra att man bara undrar hur fan dom lyckas? Trodde faktiskt det skulle ta ett tag innan vi fick se ett riktigt bra epsiode igen efter episod 1 men vi är bara Inne i 3 episoder och alla 3 har varit jävligt bra! Säsong 1 som alla säger är så jävla bra kan ta och slänga sig i väggen för det är ingenting om man jämför med säsong 5.

———————————— [SPOILERS] ———————————————-

Ni som missade det så sa Gareth "We marked our way here so we would find our way back." Jag antar att han menar x markeringarna som Morgan kommer hitta sen. Vilket betyder att han kommer förmodligen hitta ytligare spår mot Rick's grupp :)

Väldigt spännande slut måste jag säga, undra vad som hänt med Carol och vem det är Daryl kallade på i slutet?

Disk: Vad tycker ni om säsong 5 hittills? Vem var det Daryl kallade på i slutet när han sa "Come on out"?

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..