×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-13

Visade min penis i cam :/

Postat av Gyllenestrupen den 23 September 2014, 17:18
47 kommentarer · 7 805 träffar
Hej.

Så eftersom jag vägrar att visa min penis irl för några tjejer så satt jag länge och funderade på vad jag skulle göra för att få veta om vad tjejer tycker om min storlek.

Har alltid haft denna idén i mitt huvud men aldrig velat fullfölja den för att det är den sista lösningen liksom.

Så nu förra helgen så spenderade jag min tid på chatroulette och omegle. Den största utmaningen var att hitta tjejer som inte nextade en efter en sekund, nej jag hade inte camen på mitt nylle, utan på kalsongerna.

Kan säga att jag visade min penis för 7 tjejer och 4 killar, killarna var bara för the lolz liksom, var ju lite nyfiken på vad de skulle säga. Kan ju också säga att jag frågade först personerna ifall de ville se min snase.

Det enda positiva jag för höra var att en tjej skrev ''small but cute''....... Alla andra skrev inget positivt alls :/ Typ en tjej skrev ''hahah virgin?'' Killarna var ju råast, skulle jag inte haft ett bra psyke så hade detta knäckt mig totalt :/

Snälla hjälp mig, vad fan ska jag göra liksom? Vad hade ni gjort i min sits? Finns det ens någon här som har en liten men ändå har sex och tjejerna klagar inte på er snase?

åhh det är min storlek som gör att såna här tjejer är bara något som jag kan drömma om :/

http://skvallerforum.se/wp-content/uploads/2013/03/hur-vacker-ar-kenza.jpg

har du en liten penis?

382 personer har röstat

47 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 47 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..