×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min hund är rädd för mig :(

Postat av ODDFUTURE den 18 September 2014, 15:57
34 kommentarer · 12 639 träffar
Råkade göra min hund illa och nu hatar han mig.
Vi satt i min säng o bara chilla, sen tog jag ett "bro-grepp" runt halsen och försökte få han o ligga ner (alltså inte hårt alls) då gnyr han te som fan och springer ur rummet, nu ser han rädd ut varje gång jag går nära honom även fast kommer med en positiv röst o allt, han vågar knappt gå fram till mig..
Han är ännu räddare för mitt rum, han kom knappast in här när jag hade massa jävla skinkor i handen men tillslut kom han in men han vägrade att kolla på mig när vi satt där, han kollade åt ett helt annat håll.

Också, han var inne på toaletten (där får han inte vara) så jag säger till han med en arg ton och går emot honom, då börjar han MORRA GRRRRR åt mig??
Han är på riktigt den snällaste hunden i hela världen, känslig som fan också.. så fattar inte hur han kan morra åt mig när han aldrig har skadat någon/något
Han är en schäfer/Terveruen blandning

Sååå, någon som vet hur jag kan göra? och kommer hunden hata mig förevigt nu? det var cirka 2 dagar sen nu..

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..