×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har ofta tankar om att våldta

Postat av Låst Konto 278665 den 23 Augusti 2014, 00:32
97 kommentarer · 2 992 träffar
Hejsan allihopa
Nu har jag börjat gått hos psykolog för mitt starka kvinnohat och depression. Jag tror mitt kvinnohat är kopplat till min depression. Jag skrev ett mail till min psykolog och beskrev att jag hade starka tankar och viljan att våldta en kvinna. Och att hon sedan kunde anmäla det? Kan psykologer göra det om inte ens något brott har skett? Jag är livrädd att en vacker dag så exploderar det och jag gör något jag kommer ångra mig för resten av mitt liv. Jag har alltid blivit ignorerard av tjejer och har alltid försökt prata med dom klokt men jag har inte fått någon uppmärksamhet eller respons. Det är ett rent helvete denna ensamheten när man går på stan och ser folk gå och hålla varandra i hand och kyssas på spårvagnen. Jag vill också vara den personen jag vill också ha en plats i samhället. Och när jag frågar tjejer på krogen om dom vill ligga så säger dom att det aldrig kommer hända. Vad bör jag göra ifall jag är rädd för mig själv?
Föregående tråd
Nästa tråd

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..