×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Anden i glaset - är rädd.

Postat av Mr.Smith den 2 Augusti 2014, 02:52
21 kommentarer · 2 787 träffar
Hej fragbite! Jag och tre polare satt hos emil och drack öl och spelade anden i glaset.
Tony, samuel, och jens ville inte vara med från en början men sen ville dom.
Samuel blir berusad och för full ganska lätt, så han var den första som ville haka på oss!
Tony och jens ville efter ett par minuter bara.

Vi gjorde som man skulle och dittan och dattan, också flyttar sig glaset till K sen A och sen L (Kall?)
Vi frågade om någon hade dött i huset osv, då flyttade sig glaset och skrev ut arton, och brand.
Emil gick och öppnade fönstret och vi fortsatte.
Och direkt då så började det dra skitkallt i hela lägenheten! Alltså en riktigt konstig kyla.

Också hörde vi tjut och sånt från vardagsrummet.
Plötsligt så fick samuel för sig att gå och pissa, och han kom inte tillbaka på flera minuter, så vi gick för att kolla då låg han i badkaret helt livlös, men efter en liten slapp på hans kind vaknade han till. Så vi gav honom lite vatten. Nu är han okej men har fortfarande ett blåmärke på ryggen och han ser helt nerdrogad ut wtf

Nu har jag iaf gått hem till mig, när jag kom hem så öppnade jag fönstret och hällde upp ett glas juice för att jag var törstig. Då började det dra kallt hemma hos mig också! Jag ringde Tony och jens direkt och dom hade samma sak i sina lägenheter!

WTF! Någon som varit med om något liknande?

Funkar anden i glaset?

65 personer har röstat

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..