×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

0.7mbit/s för 566kr i månaden?

Postat av loeric den 20 April 2014, 01:31
24 kommentarer · 1 147 träffar
Hej,

så här ligger det till;

Min flickvän tecknade 8mbit ADSL via Telia för cirka 5 år á 566kr/mån. Men till problemet, hon har tidigare ej upplevt några problem med sitt internet då hon vid tidigare tillfälle bott på en annan adress och då fungerade internet enligt henne felfritt. Men sen två år tillbaks på den nya adressen har hon upplevt att det gradvis blivit sämre, men hon är extremt dålig på datorer och teknik så sen jag började dejta henne så var jag tvungen att kolla upp va fan som var problemet med hennes nät eftersom jag tyckte dealen var helt oacceptabelt.

Jag ringde Telia igår och pratade med en tjej i supporten som instämde väldigt tydligt och var överens om att detta inte var okej. Så jag undrar om ni tycker att det är rimligt att hon ska få någon sorts kompensation för att hon betalat drygt 7000kr om året för 0.7mbit/s?

Jag har själv fått 50% reducerad månadskostnad på mitt mobila bredband för att jag bara fick ut 20mbit/s fast jag tecknade 80mbit/s mobilt bredband i 12 månader.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..