×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Situation

Postat av IMOvANE den 15 Oktober 2017, 17:53
14 kommentarer · 819 träffar
Börjat blivit polare med en gammal vän från barndomen på nytt igen efter att ha träffats ute några gånger.

Denna snubbe umgås med typ 3-4 personer endast, och en av dom är en kille som för ett år sedan träffade min flickvän. Jag känner inte honom och har aldrig pratat med honom, men han är definitionen av en ''fuckboy''

Tror dom träffades några gånger tills han dissade henne för att hon inte ville ligga direkt.

Min fråga är vad ni här skulle göra? Umgås jag med den här killen kommer ju hans kompis garanterat vara med ibland, och han blir ju liksom inte vem som helst. Ingen big deal egentligen men tycker det är svårt att ignorera om jag skulle behöva träffa honom, känns som en utmaning att vara skön och trevlig mot en sån person. Tror dock inte ens han vet att vi är tillsammans.

Åsikter?

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..