×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Ni som är duktiga på tjejer, se hit!

Postat av Lampfan1337 den 25 Juli 2017, 12:51
35 kommentarer · 6 834 träffar
halloj fragbite.

Är 18 år och ska börja tredje året på gymnasiet.
Det är en tjej som går på samma gymnasium som går 1 år under mig. Hon är 16 år gammal.

Hon fick min snap på något sätt och skrev att hon tycker om mig osv, vi kände inte varann över huvudtaget.
Jag tyckte inte att hon såg så värst bra ut så jag dissade henne. Hon fortsatte skriva lite då och då, tillslut så gick jag med på att skriva lite med henne, jag tänkte liksom "varför inte".

Sen så börjar hon "sexta" lite med mig, hon börjar skicka nudes och sånt. Och desperat och oskuld som jag är så faller jag för det.

Vi "snuskskriver" i en vecka kanske sen bjuder jag hem henne till mig och vi ligger. Vi utvecklar en "kk" relation.
Hon frågade mig vad jag ville med vårat förhållande, jag sa att jag ville vara KKs men hon blev då lite ledsen då hon ville mer med mig.

Vi fortsätter träffas och ligger osv, vi träffas flera dagar i veckan, i några veckor. Med tiden så utvecklar jag känslor för den här tjejen. Jag berättar för henne att jag också har känslor så vi blir Tillsammans.

Nu har hon av någon konstig anledning börjat spela "svår" och försöker göra mig svartsjuk. Hon t.ex tar väldigt långt tid på sig att svara på snap, hon skickar inga hjärtan som hon gjorde förut. Och skickar bilder ibland när hon umgås med killkompisar och sånt.

Hon har som sagt att hon älskar mig och är kär i mig, men innan vi "träffades" så var hon lite av ett "luder"

Jag är som sagt inte helt dum i huvet så nu har jag bestämt mig för att också börja spela svår, och dissa henne och sånt. Får väl se hur det går :)

Vad tycker ni att jag borde göra?
bara seriösa svar tack.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..