×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Bjuda ut fin tjej genom tinder, bra idé?

Postat av MackanBoyy den 26 Juni 2017, 16:52
14 kommentarer · 7 271 träffar
Hej kära fragbite! Känns skönt o va tillbaka.

Har testat tinder och tycker de är rätt kul. Har skrivit med en tjej nu i cirka 2 veckor och det har väl gått helt okej. Hon är super trevlig och skickar smilisar ( stav ) och är inte så jävla dryg som de flesta ja skrivit till. Hon är dock inte bäst på motfrågor men vi har inte skrivit så jätte mycket heller så de kanske kommer? Problemet är att jag vill bjuda ut henne men ska iväg sen i 2 veckor pch efter det ska jag iväg 4 dagar igen över en helg. Vill inte dra ut på de så mkt så funderar på att bjuda ut henne på lördag ( som kommer ) men mest nervös att hon ska säga nej eller komma med nån dum ursäkt /: .
Borde jag bjuda ut henne nu på lördag för en fika och bara gå pch snacka? Givetvis pröjsar jag allt till henne och kommer vara trevligt och om de blir så så kommer jag med uppdatering!

Hon är lite seg med att svara med för hon jobbar hela lovet sa hon och kommer hem rätt sent.

Tack för svar och förlåt om det är rörigt eller otydligt! / Mackan.

Juste : fråga henne en dag men hon kunde inte sa hon för hon skulle iväg ( med en gråtande smiley) sen kunde hon inte svara på kvällen för hon var iväg, så de stämde tydligen.

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..