×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Evenemang med vänner ?

Postat av MackanBoyy den 27 Februari 2017, 15:13
12 kommentarer · 580 träffar
Hej era jävlar på Fragbite :P tack för era svar det betyder mycket och har lärt mig mycket och fått mig en del tankeställare faktiskt. Flera är nötter och kommenterar lite roligt men ett gott skratt är aldrig fel men aja.

Vill först säga att ja är nöjd med mitt program ( gymnasiet ) men även klassen funkar väl helt okej. Men ska inte gå in på det för mycket nu.

Tänkte mer nu när det närmar sig våren och sommaren att man kunde hitta på Roligs saker med polarna men min fråga är:

Vilka av vännerna går det egentligen att kontakta utan att man verkar helt weird? Menar att ja tänkte ta kontakt med en gammal polare sen tidigare i högstadiet om att göra något ( han var trevlig ) sen har ja en annan vän som ja tänkte ta upp kontakten med som ja inte umgåtts med på jätte länge men sätt och snacket med en del på bussen och bor rätt nära han. Hur ska man göra när man ska ta upp gammla kontakter igen? Brukar de funka? MAn behöver ju inte bara umgås med folk från skolan för ja känner stt de är några i min klass ja kan göra det på fritiden med annars är de inga andra ja tycker skulle funka bra för de bor långt ifrån eller helt olika personer. Sen så är de så att de ja skulle vilja umgås med på fritiden från klassen är ja inte med i skolan så mycket ( är med andra personer som går efter mig osv) men vi hälsar och snackar en del och skämtar . Har varit med 1 av dem och han verkar tycka det var okej! Hoppas ni förstår vad ja menar, hur mycket ska man känna varandra innan man kan börja umgås på fritiden . Tack för svar!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..