×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-3

Är min polare bög? Eller inbillerar jag mig allting?

Postat av monstretgutta den 2 December 2016, 17:10
15 kommentarer · 5 264 träffar
Hejsan, jag är en kille på 24 år gammal, liksom som min kompis som också 24 år gammal, men nu när jag raggat tjejer och så när han är med, verkar han så ointresserad... En gång lyckades jag få min flickväns väninna med på en efterfest för att vi skulle få lite rajtan tajtan ni vet vad jag menar :P
Och jag erkänner jag gjordet för jag tyckte synd om min polare som inte fått nånting på hur nånga år som helst och då vet jag, jag känner honom alltförväl och vi berättar allting för varandra. Trodde jag iallafall.

Men det slutade med att han sade att han inte kunde få upp sin snopp(som han alltid skyller på när det gäller tjejer) och han skyller på impotens även fast han runkar som en vanlig människa.

Jag så klart trott på honom och stöttat honom på alla sätt och vis jag kan, om jag inte visste att denna människa har sånt fruktansvärt bra självförtroende och han skäms inte över någonting och är inte rädd för sådana här saker.

Han bara säger samma visa om och om igen, men jag ser i hans blick att han ljuger för mig varenda gång och i början trodde jag bara han gjorde detta för att jävlas med mig.

Nuförtiden så brukar han skämta om hur bra jag ser ut, liksom som en komplimang enligt honom själv men han säger det på ett väldigt konstigt sätt och blinkar med ena ögat åt mig typ som om han skulle stöta på mig? :S

Snälla Fragbite, har ni några förslag hur jag ska gå tillväga med detta bekymmer? Och jag har inte frågat om han är bög för skulle han inte vara det då, då har jag satt mig i en jävla jobbigt situation.

Så snälla hjälp mig Fragbite, är han bög eller är det bara jag som inbillar mig? Jag menar den säkraste människan i världen som inte är rädd för nånting.

Hur ska jag gå tillväga med nästa steg?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..