×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-5

Göra slut eller inte?

Postat av JEMZC den 17 Oktober 2016, 22:28
9 kommentarer · 1 302 träffar
Hej hallå fb, ska berätta om ett känsloproblem jag har haft ett ordentligt tag, och hoppas att någon vänligt själ där ute har lusten att läsa och lägga en kommentar och råda lite hur fan jag ska göra.

Det är såhär att för ungefär 5 månader sen gjorde jag slut med min kille pga ett skit rykte som gick att han hade gjort det ena och det andra. Vilket visade sig att inte vara sant. När jag fick reda på detta så var det redan försent att snacka med honom för då hade han redan legat med en annan tjej samma dag som jag gjorde slut, hans sa att det var för att han var ledsen och ville ge hämnd för jag trodde på ryktet. Vi snackade inte på några dagar, men eftersom att vi gick i samma klass så vi såg varandra varje dag och behövde påminnas om varandra. Sen kom sommarlovet och jag började vara med annat folk och han hörde jag av bara då och då. Sen så träffades vi och snackade, sen dess har vi haft konstakt och träffas som vanligt. Och jag tycker det är sjukt jobbigt för jag vet vad han har gjort. Men jag har bara blundat för det. Under dessa 5 månader har han fortsatt att snacka med tjejer, träffa tjejer, festa, snacka dåligt om mig för sina kompisar. Jag kan erkänna att ett tag då det var som allra värst så träffade jag också en kille, men vi gjorde aldrig någonting, men det blev ett jävla liv på mitt ex. Fast när han är med mig blir han verkligen ledsen och berättar att han fortfarande gillar mig och gör enbart allt detta för att göra mig avundsjuk.
Vilket jag tycker låter som fuckboy fasoner. Han gör massa saker, men hade jag gjort samma sak mot honom som han gör emot mig så hade han säkert dödat mig. Fick reda på häromdan att han låg med en tjej på en fest för någon månadsedan, sen efter de såg jag hans sms så hade dom planerat att träffas igen, sen när han var på ännu en fest med denna tjejen fick jag nog och skulle dra hem till han och lämna hans saker, när jag kommer till honom så står denna tjejen då bakom honom i dörren och han klämmer nervöst ur sig att hon bara skulle hämta sin mobilladdare. Fast hon hade sovit där efter festen. Dom hade inte gjort något för hon hade nekat honom.
Ända sen den dagen som var för 2 veckor sen ungefär så har han blivit som en helt ny kille, han gör allt för mig, han är om förr, som om inget av denna skiten har hänt. Tar jag upp att det är jobbigt för allt som hänt finns fortfarande i mina tankar och skapar ett visst obehag för kan se framför mig allt han gjort, då vill han inte lyssna utan pratar bort det och vill förhindra bråk. Och det jobbiga nu är att jag får tillbaka mina känslor när han håller på såhär.. Kan ju inte lita på han och ge han typ hans 10'nde chans, men gör jag de kanske det blir som förr? Gör jag det kanske jag blir sårad igen?
Ska tillägga att idag den 17 oktober skulle varit våran 13 månaders dag.

Så råda mig gärna och berätta hur fan jag ska göra.

Göra slut eller inte?

85 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..