×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-33

GUDEN LÄMNAR FRAGBITE

Postat av xyzxyzxyzxyzxyz den 14 Oktober 2016, 23:11
20 kommentarer · 1 364 träffar
Med mina 2913 kommentarer, 104 trådar och över 4.9k profilträffar meddelar jag nu er att jag lämnar sidan!

Jag vill tacka alla som har tagit sin tid att skrivit i mina trådar, hashtaggat mig och haft en diskussion med mig, det har verkligen varit en fantastisk resa för min del!
Vi kanske inte alltid har delat samma åsikt, men smaken är som backen! Alla tycker och gillar inte om samma saker, kanske tur det!

Jag hoppas ni har lärt er mycket under tiden jag har varit på sidan, mina trådar har verkligen varit en stor "boost" nog för många av er som har det lite svårare i livet!
Inga problem, jag älskar att hjälpa andra eftersom jag själv har det så bra i livet så vill jag dela mina bästa tips med er!

Min tanke var att göra en sista gym tråd, men den idén får väl nån annan fragbite medlem ta över!
Eller om jag gör comeback om något år, vem sjutton vet! Livet är fullt med överraskningar.

Jag vill tacka alla medlemmar för en fantastisk tid, jag vill tacka alla som styr sidan för ett bra jobb, fast ni har get mig x-antal fel varningar, men ni är också människor alla gör misstag!

Må ni leva gott och hoppas ni kommer ha det fantastiskt!
Ha nu en bra vinter 2016!
Ps, finns på steam för er som vill lira CS:GO med mig eller dylikt!
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..