×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Dumpa eller hålla ut?

Postat av NGG.avengeR den 19 September 2016, 00:14
39 kommentarer · 2 516 träffar
Tjo FB, vill ha eran åsikt om lite skit här,
Det är så att jag håller på med en brud som jag crushat på vääääldigt länge (4år typ) och hon gillar mig med, det vet jag. men hur mycket vet jag inte riktigt så jag vet inte om det är något att hålla fast om.
Jag skulle ge allt för att få lite bekräftelse om hur hon känner men hon vägrar säga något asså. (Är en såndär liten mjukis när det kmr till kärlek, gillar att bli uppvaktad osv osv)
Det är alltid jag som får ta kommandot till sex eller kyssar. T.ex pussar jag henne inte så kommer vi inte pussas något alls.
Hon säger aldrig Jag älskar dig eller jag gillar dig eller liknande det undviker hon bara. Säger jag att jag älskar henne nån gång så skojar hon bort det typ eller vad man ska säga. Det är aldrig hon som säger att vi ska träffas eller något det är jag som får ta kommandot där oxå. När man är seriös eller ledsen så typ undviker hon det. Har frågat diskret flera gånger om jag är friendzonead och hon säger alltid "det är du verkligen inte!!" Men hörni är jag det och ska gå vidare och hitta nån annan eller ska jag hålla fast vid henne och vänta och kolla vad som händer? (Vi har trots allt hållit på i 5-6 månader, kan oxå vara värt och tillägga att vi bor typ 30 mil ifrån varandra så vi träffas inte så jätte ofta)
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..