×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klippa kontakten eller inte

Postat av Lufvast den 18 September 2016, 13:38
15 kommentarer · 1 417 träffar
Vet inte hur jag ska förklara detta men ska försöka mitt bästa iallafall

Jag har en tjejkompis som jag har väldigt bra kontakt med, hon är tillsammans med en kille som jag är ganska bra vän med kanske inte bäst men vän

Jag och denna tjej har ganska mycket närkontakt med varann vi kan ligga och hålla om varann och mer, detta har vi fått godkänt av honom för han vet att vi inte rör varann sexuellt

Men nu på sistånde har dem bråkat extremt mycket så min och hennes kontakt har bilvit ännu bättre eftersom de är jag som får trösta henne

Men nu till problemet nu på senare tid har jag börjat få känslor för henne och vet inte om hon har känslor för mig också vi kan langa flörtiga blickar, igår blev jag mest misstänktsam därför jag skriver detta, hon och jag va i köket och mat medans han va i sovrummet och lira xbox, men jag satt mig på en köks stol så kom hon upp och tryckte min sida av ansiktet mot hennes bröst, jag sa inget eftersom jag vart så himla förvånad och efter de fortsatte vi som vanligt, tills jag sa att jag skulle raka skallen då sa hon bara då har du verkligen ingen chans hos mig vilket också va konstigt för hon brukar aldrig säga så

Jag misstänker att hon började få känslor för mig redan när hon va i förhållandet och nu kan hon inte bara göra slut med han för att gå till mig så hon passar på medans vi är själva och han inte ser, vilket jag inte bryr mig om då jag inte har den kontakten med henne kille, skulle de varit en nära polare så jag gått brocode direkt

Men nu borde jag klippa kontakten eller bara rulla vidare och se va som händer med tiden, kanske säga till henne "honom eller mig" då jag inte riktigt bryr mig men vill få de löst på ett eller annat sätt, därför jag vänder mig till er, era 30 slakare

Edit: glömde påpeka att dem har långdistans inte jag och hon

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..