×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Brud

Postat av Bengtzzonn den 17 September 2016, 16:39
29 kommentarer · 2 304 träffar
Tjena alla härliga fbare.

Jag träffade en härlig brud och vi umgicks rätt mycket, gjorde alla trams saker tillsammans och så. Träffades kanske runt 3-4 månader totalt, innan denna sommaren hade börjat. Men jag sade till henne att det var inte det bästa att bli tillsammans just då för jag skulle iväg och jobba hela sommaren och då hade vi inte kunnat träffats, och jag orkar verkligen inte med att hålla på och skriva till henne varje dag och vara orolig och så.

Dock så nu efter allt detta har hon börjat skriva till mig igen och vill träffas igen, och visst jag gillade ju henne då och gör det fortfarande. Så jag gick med på en träff, var väl roligt. Badade lite och snackade lite skit och sånt ni vet.

Men någon dag senare, på en förfest med mina polare så fick jag reda på att hon hade legat med en av mina närmsta polare, medans jag var iväg... -.- . Dom hade inga planer att berätta det för mig eller så. Givetvis blir man chockad och så, besviken så in i norden iaf.

Jag är inte kär i henne nu, men fortfarande var hon jättehärlig och hade nog kunnat bygga något med henne. Iaf innan jag fick reda på detta.

Så vad tycker ni jag ska göra? Någon som har något tips? Ska jag bara knocka båda två?

Mvh Bengan^

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..