×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Gammalt ex

Postat av robban665 den 29 Augusti 2016, 17:39
18 kommentarer · 1 608 träffar
Elias är namnet och jag har en väldigt sjuk historia som kommer nu, antar jag.

Jag och min tjej som hade varit tillsammans i ca 2 år nu gjorde ett break-up. Skönt tyckte jag då lusten har sakta seglat bort. Men ska komma till sak.

Detta utspelar sig ca 2 månader efter mitt break-up.

Jag och en kompis vid namn Pontus satt och diskuterade om mitt ex, hon hade slängt ut sig på fyllan att hon hade legat med en av mina barndomsvänner, bullshit tänkte jag. Men Pontus var ändå lite tveksam över orden hon hade slängt ut sig. För en nykter människas tankar är väl en full människors ord? Sa han med en liten skärrad röst. Han lät lite övertygande men det var ändå inget jag ville tro, för min barndomsvän (Max) är väl lite mer pålitlig? Några dagar gick och jag träffade Max när vi var påväg till krogen, det var inte bara jag och han utan det var ett antal fler som var på gång med oss. Innan vi kommer fram så har vi kommit in på "brocode" och om hur folk kan bryta sånt med ett gott samvete. Max säger då,
- Det är bara idioter som bryter mot det, och den sista man skulle kunna göra det mot är du Elias!

Tänkte väl inte så mycket på det, kändes väldigt trovärdigt det han sa. Tiden gick och vi la ner mitt ex "falska" ord som hon hade slängt ut sig på fyllan. Sen kommer det, händelsen som jag inte trodde fanns.
Det var fotbollsturnering här i Mora, och det är en bit ut i skogen. Relativt stort evenemang om jag får säga det själv, en sådär 400-500 personer. Och vi var där med vårat kompisgäng, självklart så var Max med. Tiden gick och vi blev alla lite på lyset.
Allt var fine tills jag ser att Pontus står och gapar åt mitt ex, hon gråter och Pontus är komplett vansinnig. Han ropar på mig och jag tvekar på att gå dit, det var ju endå mitt ex som satt där, och hon är inte direkt en favorit, hon skriver till mig nu efter att vi gjort slut när hon ligger med nya killar samt att hon driver mig allmänt till vansinne. Men jag gick dit endå.
Pontus väller ur sig,
- SÄG DET DÅ, SÄG DET TILL HAN.

Jag fattade inte alls vad som var på g, men något illa verkade det som. Fick lite kalla kårar men inget som jag ej kunde hantera. Sedan så struntade Pontus i henne och sneglade mot mig. Han kläcker ur sig att mitt ex och Max hade gått iväg mitt under fotbollen och haft samlag i någon jävla hydda längre bort. Min barndomsvän hade alltså dragit över mitt ex bara sådär. Vi hade varit med Max hela kvällen och haft en rolig tid tillsammans. Men jag minns att han försvann en snabbis sen så såg vi inte han på ett tag. Vi var tysta om detta ett tag tills vi såg Max, jag ville se om han hade stake nog för att förklara sanningen själv.
En timma gick tills vi stötte på han, jag och Pontus var oss själva. Max kom till oss och var förvånande stolt, han kom till oss med ett stort smile. Vi snackade ett tag men han ville inget erkänna. Så jag och Pontus tog beslutet att gå därifrån. Senare på kvällen så kom händelsen ut bland vårat kompisgäng, och Max tog det kloka beslutet att lämna turneringen en aning tidigt.
Dagen efter så plingade det till i mobilen, jag var nyvaken och väldigt mör. Jävligt glad att jag hade vaknat upp eftersom jag trodde att händelsen sen gårdagen var en mardröm, men det var ju inte så.

Max lämnade detta: Hemskt ledsen för igår, men jag vet inte riktigt vad som hände. Var så jävla full, förlåt.

Killen som sa att han aldrig skulle kunna göra något sånt här mot mig, tog beslutet att göra det endå.

Så nu alla fraggers är det upp till er? Vad säger ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..