×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-8

Gjorde slut med flickvän..

Postat av Eleyon den 17 Augusti 2016, 01:39
35 kommentarer · 3 758 träffar
Hej Fragbite!
Jag och min flickvän på 1 år gjorde slut för ungefär 2 veckor sedan. Det var ingenting speciellt som hände, relationen fungerade helt enkelt inte.. Då skulle man ju kanske tro att vi fortfarande är på good terms, men nja. Vi bråkade mycket i slutet och till sist sa vi bara hejdå och har inte pratat sen dess.
Nu till varför jag ens gör den här tråden:
Jag kan inte komma över henne. De vanliga råden brukar vara tänk på annat, häng med polare, ha kul, etc. Men det går bara inte. Jag kan inte komma över det faktum att jag antagligen aldrig kommer att få prata eller vara med henne på samma sätt igen. Jag har många polare, men inte med en någon av de kan jag prata med som jag (kunde) prata med henne. Det hjälper heller inte att hon verkar ta det ganska mycket bättre.

Allt det här låter mesigt, men jag vet verkligen inte hur jag ska göra, lite hjälp skulle verkligen uppskattas :)
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..