×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
15

Hopplöst förälskad från andra sidan jorden.

Postat av doz den 5 Augusti 2016, 23:56
57 kommentarer · 6 495 träffar
Hej Fragbite!

Postade originellt detta inlägg på flashback, men efter positiv respons tänkte jag dela med mig här också.
Varnar i förväg över att inlägget är långt samt för stavel/grammatikfel osv. Hoppas ni får en trevlig läsning!


Tänkte dela med mig av något så underbart, dock så tragiskt. Är sanslöst förälskad i en kvinna jag vet att jag i princip aldrig kommer få träffa igen.

Jag och mina tre nära killkompisar valde att flyga ner till Barcelona under 6 nätter (28/7 - 3/8) för att festa, uppleva kulturen och helt enkelt vara på semester. Vad jag dock inte visste, var att jag skulle träffa en tjej som ställt till det så fruktansvärt för mig.

Det var på fredags natten jag och min närmsta vän (vi kan kalla han för Fredrik) lunkade hem efter en hård kväll av alkohol, dans och allmänt festande. Vi både kände att vi var lite hungriga så vi valde att fråga i receptionen på vårt hotell om det fanns mat att få tag på. Våran lycka var inte så stor där utan vi blev rekommenderade av receptionisten att gå vidare till grannhotellet. Jag var väldigt skeptisk till receptionistens rekommendation då klockan var ca 05:30 på morgonen.
Men fulla och med ett omdöme som försvunnit under kvällens bravader så valde vi att lyssna på receptionisten och gå iväg.

Vi kom slutligen fram till hotellet och tryckte upp våra ansikten framför glasdörren, det var låst. Efter vi fick ögonkontakt med receptionisten så öppnade hon gladligen dörrarna åt oss. Det fanns pizza! Förstå lyckan vi upplevde när vi fick reda på det.
Jag tog en pizza med mozzarella och pesto och Fredrik tog någon pepperoni variant.

Lite längre bakom oss vid ett runt bord så satt det en brunett för sig själv, tittandes ner i mobilen i väntan på mat. Sociala som vi var vid vårt sinnestillfälle så valde vi att introducera oss själva och sätta oss ner vid hennes bord. Tjejen blev glad över vårt initiativ och vi alla tre började redan komma överens. Vi kan kalla henne för Emma.

Efter några minuter så kom hon. Tjejen som skulle svepa mig av mina fötter, tjejen som fått mig få fjärilar i magen, och en sån oerhört stark ängslan. Hennes blonda hår slängde sig med vinden när hon kom ut från hotellhissen. Med hennes brunögda blick så fick hon mig att drunkna direkt. Hon satte sig ner vid bordet och både jag och Fredrik introducerade oss själva, och konversationen gled vidare. Vi kan kalla henne för Maja.

Vi alla fyra pratade om allt mellan himmel och jord. Vi alla kom bra överens och det delades en stor mängd skratt och vi hade det super trevligt. Tjejerna var amerikanskor och var även imponerade över vår kunskap med det engelska talet. (Tack alla onlinespel!)

Klockan var sent och det var dags för läggdags, vi alla fyra valde att dela våra kontaktuppgifter samt facebook för att vi skulle kunna ta kontakt igen. Jag märkte direkt att det var något med Maja som fick mig så fängslad. Vi båda kunde fastna med våra blickar till varann och det kändes som att något i mig tände till, och att känslan var ömsesidig.

Dagen efter så fortsatte jag och Maja vår konversation via sociala medier, och slutligen bestämde oss för att träffas senare mot kvällen. Vi hade sagt att vi skulle på en klubb som heter Opium, så jag och Maja kom överens över att vi skulle mötas där senare på natten. Det enda som var tragiskt var att de ej hade mobildata på deras telefoner, och kunde endast använda wifi (som ej fanns på klubbarna) vilket gav en del bekymmer. Men jag berättade att jag skulle ha en vit skjorta på mig så det skulle förenkla det för henne att finna mig.

Väl in på natten så var jag kraftigt berusad. Vi hade varit på en rooftop bar på ett hotell som kallades för "W" som var ett väldigt häftigt ställe. Tequila shots och Gin Tonics förtärdes i mängder och jag trodde jag aldrig skulle finna Maja den kvällen, eller ens komma in på Opium.
Efter någon timme så lyckades jag äntligen ta mig in på klubben vilket jag aldrig jag trodde skulle vara möjligt.

Jag såg mig omkring inne på klubben, som var väldigt stor och häftig. Men i rus av alkohol så tänkte jag mig inte så mycket för och stod i baren med mina vänner. Jag fick sedan för mig att gå runt lite djupare där inne för att se vad som fanns, och vad tror ni händer?

Emot alla odds så hittar Maja mig, hon tar tag i mig, trycker mig i hennes famn och berättar att hon aldrig trodde hon skulle finna mig, men att hon är så glad att hon gjorde det. Och hon var så himla vacker, wow. Hennes blonda vackra hår skimrande i takt med nattklubbsljusen, hennes vita leende, hennes djupa mörka blick fick mig att glömma allt mellan tid och rum. Det var en sån magisk känsla. Jag kan fortfarande inte släppa hennes doft, den försvinner inte ur mitt sinne.

Vi stod och pratade om diverse saker, men det största intresset var djupare än så. Våra blickar möttes och jag kände ett sånt sug i att bara ta tag i henne att kyssa henne. Hennes läppar såg så vansinnigt goda ut. Jag känner att vi kommer varann närmare, och jag tar tag i hennes nacke och trycker henne mot mig, och kysser henne. Wow, vilken känsla. När våra läppar möttes kändes det som att tiden tog still. Att musiken dämpades ner, och att allting bara handlade om oss. Vi skrattar och ger komplimanger till varann, och har det allmänt magiskt inne på klubben tillsammans.

Timmarna går, och natten blir sent. Jag, Fredrik, Maja och Emma väljer att gå tillbaka till deras hotell för att trycka i oss en lika flötig pizza som kvällen innan. Däremot när vi kommer fram så får vi reda på att denna natt så är tyvärr köket stängt, vilket gjorde oss en del besvikna. Jag ville inte hem! Klockan var väl ca 06:00 och jag kände att jag ej ville säga adjö till Maja. Fredrik och Emma hade också fått en lite mild romans för varann och jag märkte att kvällen ej var över.

Då slänger Fredrik ur sig, "Skall vi inte dra och nakenbada?".
Vi alla skrattar och till slut tänker, varför skall vi inte? Vi är i barcelona, vi är fulla, vi lever bara en gång! (Lite klyschigt, jag vet!)

Vi går ner till stranden som är ca 5 minuter bort. Skrattar på vägen om vad som precis skall hända och har det allmänt trevligt med varandras sällskap. Både jag och Fredrik trodde verkligen inte de skulle fullfölja med nakenbadandet, utan endast köra bh/trosor. Haha men så var det ej! Det kanske tog ca 5 sekunder så var båda tjejerna i havet helt näck. Solen hade börjat gå upp och soluppgången var så fantastisk. Till slut kom jag ur min skjorta och slängde mig i havet, och slängde mig mot Maja för att hålla om henne.
Vi kramas och kysser varandra i havet, hon sitter i princip på mig över mitt knä. Hon trycker sin stora byst mot mig och håller om min nacke med sina armar och är så sensuell. Hennes läppar var så himla mjuka och jag kände för en stund att jag aldrig fått uppleva något så romantiskt som vi gjorde där tillsammans i havet.

Klockan gick och till slut så valde vi alla att gå tillbaka till hotellet. Tjejerna skulle upp tidigt dagen efter för att byta hotell så vi fick ha lite överseende med det. När vi satt i hotellobbyn så ville jag inte säga adjö. Jag kände att känslan var ömsesidig, men tyvärr så valde vi båda att skiljas åt. Men vi kom överens om att vi skulle prata på facebook dagen efter.

Det blev inte mycket sömn för varken någon av oss den natten. Vi kom hem ca kl 07.30 och valde att gå upp vid ca 12.00 för att ej sova bort våran semester. Tjejerna hade planer och det hade vi lika så, vi valde att besöka Camp Nou! (Barcelonas hemarena för de som ej vet) Är något jag starkt kan rekommendera!

Jag och Maja bestämde att vi skulle träffas senare mot natten och eventuellt mötas upp på en klubb som vi gjorde kvällen innan. Däremot var varken jag eller Fredrik så optimistiska om att gå ut denna kvällen också då vi var väldigt slitna. Men efter ett spontant beslut så valde vi att gå och ta några drinkar på "W" hotellet igen och se vart kvällen skulle leda.

Efter några timmar så kände vi alla oss dock väldigt trötta, så vi kände helt enkelt inte för att gå ut på kvällen. Jag valde att skriva till Maja på facebook om vårt beslut och jag visste att hon ej skulle svara på sin telefon då hon ej hade wifi. Påväg hem så får jag ett meddelande av henne och att hon på något sätt hade lyckats få wifi på sin mobil, gud så glad jag blev!

Jag hade precis kommit hem till hotellet och berättade att jag skulle sova, då jag var väldigt trött (klockan var typ 03.00). Men då berättar hon att Emma hade glömt sitt legitimation på deras hotell och att hon verkligen ville träffas dagen innan hon åker hem. Efter en del om och men så tog jag mig ur sängen och promenerade bort till hennes hotell som endast låg ca 5 minuter bort.
När jag närmar mig så ser jag henne sitta på deras balkong och vänta in mig. Hon kommer ner och öppnar, vi kramas, och tar oss upp till hennes hotellrum.

Emma låg och facetimade med någon hemma från USA så jag och Maja valde att sätta oss på balkongen för att allmänt tjata och föra vår relation djupare. Jag märker att det jag känner i kroppen ej är något vanligt. Det är inte endast en känsla av attraktion eller att jag endast vill ha sex med henne, jag känner att det är någonting djupare än så.
Jag blir alldeles varm av hennes leende och vi klickar något så oerhört. Jag berättar några av mina djupaste hemligheter för henne utan att några konstiga miner dyker upp. Det känns som vi har känt varann i flera år!

Slutligen så somnar Emma i sängen och klockan börjar bli sent. Klockan var nog 07.00 vid det här laget, så jag frågar försiktigt: "Är det oförskämt av mig att fråga om det är okej att spendera natten här?"
Maja skrattar och är allmänt förvånad över hur snäll och rar jag är, som frågar någonting sådant. Hon nämner för mig att hon aldrig har träffat en liknande kille innan, vilket gör mig så glad inombords.

Vi kryper ner i sängen tillsammans, och det dröjer inte länge tills vi håller om varann, kysser varann och smeker varandra kors och tvärs. Det enda som gick runt i mina tankar vid det här laget är att hennes tjejkompis ligger precis bredvid oss i sängen. Hon frågar mig "Do swedish boys like to cuddle?" Gladligen svarar jag ja och insåg precis att vi i princip ej skulle ligga, men det gjorde mig ingenting!

Vi låg och myste ännu mer och kom varann närmare, vi skrattade försiktigt och efter ett tag så märker jag att våran närhet blir ännu mer intensiv. Jag vidrör hennes byst samtidigt som jag kysser henne på halsen och viskar hennes namn. Hon sätter sig gränsle över mig och gnider sig mot mitt kön. Jag är så fruktansvärt hård och trycker henne mot mig ännu mer.

Jag berättar att detta är farligt, att hon retar mig alldeles för mycket. Hon berättar att hon så gärna vill men att det ej känns bra då Emma ligger bredvid. Till slut tar hon av sig tröjan, "jag klarar inte av detta mer" uttrycker hon sig, och jag blir helt galen. Hon fortsätter gnida sig mot mig, och slutligen lägger hon sig på rygg bredvid mig, och jag ligger halvt över henne och kysser henne, samtidigt som vi smeker varandra. Hon vidrör mitt kön på ett sätt som någon aldrig gjort innan. Jag befinner mig i extas och vid det här laget så tänker jag knappt på att Emma ligger bredvid, att klockan är ca 08.00 eller att kvinnan jag är med bor på andra sidan jorden.

Vi tar av varandras underkläder, och jag lägger mig ovanför henne. Jag märker på hennes andning hur kåt hon är, och jag är likaså. Jag kysser henne samtidigt som jag för mitt kön mot hennes. Mina tankar befinner sig någon helt annanstans, jag är i ett sånt moment då mitt omdöme inte ens finns på kartan och att jag bara vill vara med henne. Till slut så får jag känna hennes silkeslena insida. Det är så fel samtidigt som det är så hett, vi måste vara så tysta och försiktiga som möjligt för att ej väcka Emma.
Det är något jag aldrig har upplevt innan, vi skapar en sådan sensuell rytm tillsammans. Det är som att nyckeln hamnar perfekt i låset. Jag viskar hennes namn och jag får känna hennes tunga andning om mitt öra, som gör mig ännu mer upphetsad.
Hon sätter sig på mig (skall även tilläggas att hon är en hästtjej) och börjar rida mig på ett sådant sätt jag aldrig har varit med om tidigare. Hon rör sina höfter på ett sådant sätt att jag känner hela hennes insida. Jag trycker tillbaka och jag märker hur hon njuter, hon kämpar över att ej ge ifrån sig ljud och fortsätter att rida mig, långsamt, och med äkta passion.
Efter mycket underbart sex så kommer jag, och drar ut den i sista sekund, och lägger min sats på min mage(hon gick ej på p-piller).

Hon berättar att hon kom flertals gånger, och att hon aldrig upplevt någonting så perfekt. Jag besvarar henne att jag känner precis likadant, att det var en av de bättre upplevelserna jag någonsin varit med om. Jag torkar av mig, och vi båda ligger skedandes i hennes säng, smeker varandra tills vi somnar ihop.

Efter bara kanske 2 timmars sömn så blir jag väckt av Maja. Emma ligger fortfarande och sover och de skall checka ut inom bara någon halvtimme eller så. Jag tar mig upp ur sängen, så himla trött, men lyckas få på mig kläderna till slut. Maja följer med mig ner till lobbyn för att krama mig adjö.

När jag står där, hållandes av henne i famnen, vill jag inte säga adjö. Jag vill inte släppa henne ur min famn. Hennes doft är så sinnesbedövande, och jag börjar inse att vi eventuellt aldrig kommer att träffas igen, vilket gör det så himla mycket svårare. Slutligen så ser vi varann i ögonen, och kysser varann och säger adjö. Och att vi skall fortsätta våran kontakt på facebook.

Solen har gått upp, och lokalbefolkningen har börjat med sina jobb. Jag går på gatan med en kisande blick av solen och tänker för mig själv, fan också. Jag har fan total kärat ner mig i någon jag knappt känt i 3 dagar. Hur är detta möjligt?

Jag tänker på henne i princip hela dagen, vi fortsätter att facebooka med varann om hur magisk våran natt var tillsammans, och att vi skulle vilja uppleva det igen. Men att det med störst sannolikhet är omöjligt...

På planet hem så kan jag ej sluta tänka på henne. Vi delade gemensamma intressen om ett band, Coldplay. hennes favoritlåt var "Sparks", vilket jag i princip hade på repeat på planet hem. Jag blev tårögd och alldeles tagen när jag tänkte på hur perfekt vi hade det tillsammans. Och att jag i princip aldrig kommer att träffa henne igen. Att det är i princip helt omöjligt att bygga en relation tillsammans. Så mycket ängslan, och fjärilar på samma gång.


————————————————————————————————————————————————————————


Nu sitter jag här hemma, och har i princip skrivit det längsta någonsin, och är helt förtvivlad. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är så fruktansvärt kär i denna tjejen, hur kan det ens stämma? Jag har knappt känt henne länge, men hon tog mig verkligen med storm! Ibland så tänker jag på att bara släppa allt jag har här hemma, sälja min lägenhet, säga upp mig, lämna familj och vänner och bara resa till USA för att spendera min tid med henne.

Tanken är magisk, och man kan alltid drömma. Men tyvärr så tror jag ej det är möjligt. Vad jag känner kanske ej är ömsesidigt, jag vill öppna upp mig för henne och berätta så som jag känner. Men det känns som att, gör jag det kanske jag förstör den kontakt vi har och att hon tar avstånd från mig.

Hur kan man lyckas bli så hopplöst förälskad i någon som bor på andra sidan jorden? I någon man knappt känner? Är det inte kärlek? Det måste det vara, jag kan inte tänka mig att det skulle kunna vara någonting annat.

Vad tycker ni jag ska göra? Skall jag berätta om hur jag känner? Har ni egna erfarenheter eller berättelser ni vill dela med er av? Gör gärna det!

Ber återigen ursäkt om det förekommer stavfel eller annat slarv. Hoppas ni gillade min semesterromans, och önska mig lycka till med vad för val jag än väljer att göra!

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..