×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

hjälp mig kära vänner!

Postat av vendela den 26 Maj 2016, 00:03
21 kommentarer · 1 007 träffar
Hej, om du är känslig av dig så ber jag dig att scrolla förbi denna tråd, men det är såhär att häromdagen så kände jag att det kliade därbak, om ni fattar vad jag menar. jag vill inte att ni dömer mig som en sjuk eller skadad person, jag är en helt vanlig kille.

Men återigen så kliade det lite därbak när jag skulle sova och det var otroligt irriterande så jag gick ner på toaletten och tog lite toapapper och torkade mig som om jag hade uträttat mina behov, och jag fann det otroligt stimulerande och avslappnade, skönt helt enkelt. nu i efterhand har jag funderat på det mycket och jag har blivit lite orolig, betyder det här att jag är gay? jag har aldrig i mitt liv haft känslor för någon av det manliga könet eller aldrig blivit upphetsad på något vis av en man/kille.

Jag har haft några tjejer och är just nu i ett lite av/på förhållande med en tjej, kan detta vara orsaken till att jag betvivlar min sexualitet? lämna väldigt gärna en kommentar om vad du tycker och tänker, tack på förhand.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..