×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
7

Tjejer...

Postat av NypressadeApelsiner den 25 Maj 2016, 12:09
60 kommentarer · 3 378 träffar
Efter 2 månaders frånvaro från fragbite så är jag tillbaka med en tråd...

Nu är de såhär att 2 brudar har gillat mig ett tag och jag har vetat om de hela tiden men har ej kunnat bestämma mig om vilken flicka jag skulle välja.. De värsta av allt är att dessa flickor är bästa vänner.

Igår gjorde jag mitt val och de blev ett jävla liv, flickorna bråkar och jag har tydligen betet mig dåligt. (vem fan bryr sig om de)
Nu har jag en fråga till hederliga fragbite som är experter på tjejer.

Vad ska jag göra nu? Ska jag försöka få en av dom eller ska jag skita i dom o ta nästa i kön?

MVH Ettpojke
Uppdatering skriven 25 Maj 2016, 12:57
EDIT:
Många i kommentarerna skriver att jag ska ta båda.
Jag gav ett förslag om att ni tar mig varannan vecka var. Den ena gick med på de och den andra gick inte med på de, tyvärr.
Uppdatering skriven 25 Maj 2016, 13:00
EDIT 2:
Träffade den ena bruden påväg hem från skolan, kollade på henne, fick en bitchblick tillbaka och sen vände hon o gick andra hållet. Gick efter och försökte snacka med henne men hon sa att hon inte ville ha med mig och göra längre... Gav upp och gick hem. Försöker få kontakt med henne så jag kan få prata med henne.
Uppdatering skriven 25 Maj 2016, 15:16
EDIT 3:
Efter mycket om och men så har hon fått fört sig att jag ljugit för henne och hon förstår ej hur jag kunde göra såhär mot henne osvosvosv...
Hon litar inte på mig längre och vill därför inte snacka med mig mer. Ska försöka få kontakt med den andra bruden lite senare ikväll för att se vad hon tänker och tycker såhär dagen efter allting.
Uppdatering skriven 26 Maj 2016, 12:12
EDIT 4:
Skrev till den andra tjejen igår kväll, hon var ledsen osvosv men mellan mig o henne verkar de vara lugnt, hon är ledsen för hon förlorat sin bästa vän men inget annat så snackade med henne o försökte få henne på bättre humör osv, tror jag lyckades ganska bra.
Träffade henne lite snabbt i skolan nyss o hon såg helt förstörd ut men fick ett leende.
Tjejen som bad mig dra åt helvete såg jag när jag stod o skulle ta mat, hon såg mig också såklart men väljer att kolla bort och gå vidare.

Fortsättning följer....
Tips uppskattas fortfarande.
MVH
Uppdatering skriven 28 Maj 2016, 02:43
EDIT 5:
Såja, de har nu fått 3 dagar sedan allt hände
Idag, fredag, har jag träffat båda brudarna enskilt. De började med att tjejen som vart skitlack skrev till mig idag runt 3-4 för hon ville ha en förklaring face to face. Jag är ju inte pussy så jag sa, ikväll efter min fotbollsmatch runt 11 eller på söndagkväll när jag varit i hemstaden över helgen. Hon valde ganska snabbt söndagkväll. Antog utmaningen och började fundera på vad jag skulle säga...
När jag kommer hem runt 11 nu ikväll så skriver hon ett sms där de står "är du hemma? Kan ses nu om du vill". Jag säger att jag kommer. Kom till platsen som vi kommit överens om och börjar snacka om allt som hänt. Hon börjar grina ett tag osv. Sen frågade jag lite om varför hon kontaktar mig även om hon bett mig dra åt helvete osv. Fick svaret "klarar ej av o se dig i skolan för du ser så snäll o charmig ut hela tiden"
Fattade ingenting vad hon mena då jag bara gått förbi henne utan att ens kolla på henne.
Jaja men efter att ha snackat med henne en timme o följt henne hem osv så va de dax o möta nästa brud. Hon frågar lite om vad vi sa osv. (Dom har blivit vänner nu). Småprata lite med henne innan jag följde henne hem o sedan cyklade jag själv hem. När jag kommer hem så får jag en snapchat av bruden jag träffade sist där de stod följande "Hade lätt kunnat ha ett förhållande med dig om ingen hade vetat om de".
Sa att jag ska fundera på de.
De är nu jag behöver er hjälp fragbite!
Oavsett vad som händer så kommer jag aldrig kunna ha ett offentligt förhållande men någon av dom.

Vad ska jag göra nu?
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..