×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Galen flicka

Postat av saxo16 den 11 Februari 2016, 03:38
16 kommentarer · 1 982 träffar
Tja!

Ska spendera en utekväll med ett gäng polare och deras vänskapskrets nu på fredag, varav jag hållt på med en tjej som jag blev väldigt kär i tidigare. Det slutade med att hon slutade höra av sig och jag kunde aldrig träffa henne och jag fick en feeling av att hon lekte med mig.

Jag vet att de kommer försöka para ihop mig med henne vilket jag inte pallar. Jag är helt enkelt inte intresserad längre. Nu till problemet!

Paret som försöker fixa ihop mig med den här tjejen har bjudit oss två på middag som inte går att avboka (jag trodde middagen var för oss alla 10 st därför svarade jag ja). Då är det tänkt att vi 4 ska käka och sen dra hem och dricka lite innan vi möter upp dom andra. Hur avvisar jag henne på ett bra sätt? Hon verkar ha fått upp förhoppningarna om att vi ska ses igen men jag vill egentligen bara hänga med de andra och om möjligt lära känna en annan dam i gänget. :)

Kan väl tillägga att hon är väldigt dramatisk, orkar inte att det blir en stor scen och alla andra påverkas av negativ energi. / afroman
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..