×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-17

Brudens löspick va exets clone-a-willy

Postat av Kenza den 7 Februari 2016, 12:01
32 kommentarer · 5 218 träffar
Hallådär! de vart lite långt, finns tldr längre ner

träffade en härlig tjej på krogen för nån månad sen ungefär vet inte om man kan säga att vi är ihop men vi har hängt lite och legat lite oså, skrev en tråd för 10 dagar sen där jag bad om hjälp efter hon gav mig ett dilemma
"ska du få stoppa in den i 2an på mig ska jag få stoppa in min löspick i din" hon använde även argumentet "den här är ju mindre än din så de blir ju värre för mig" jag har väl ingen jättepick så jag tyckte de va lite konstigt att hon hade en löspick som va mindre men stoltheten tog över och jag tänkte inte mer på de. Men jag litar ju på mina fragbitebröder som sa åt mig att de va värt så jag gjorde de. (2an är överskattad, de va inte värt de.)

iallafall så igår va vi på fest där hennes ex va, de va första gången jag träffade han på riktigt. Han jobbar på lokala ica så jag har sett han några gånger men iallafall, så när vi var påväg hem till henne så berättade hon att dom hade varit tillsammans och sen säger hon "de är hans penis jag har som avgjutning" och följt av ett "oj! tihi dedär skulle nog inte sagt om jag va nykter" så jag frågar henne för att försäkra mig om att de är en avgjutning av hans penis jag har haft i mig och självklart är de det.

jag blir ju sjukt förvånad, besviken, arg och ledsen samtidigt som jag är sjukt packad så jag förstår inte riktigt hur jag ska ta det. Jag säger iallafall att hon måste slänga den och att hon inte kan använda den om vi ska fortsätta ses. Hon säger att jag överdriver och att de inte är sån stor grej (de är de ju iofs inte jävla minipick) men jag tänker inte tolerera att hon använder sig av någon annans pick så fort jag inte kan komma hem till henne. Jag vart väldigt avtänd samtidigt som jag kände mig smutsig så jag gick hem till mig istället.


Vad tycker ni? överreagerar jag? ska jag acceptera att hon har någon annans pick samtigt som hon håller på med mig? Hon har snackat väldigt övertygande om löspicken också, att den är jätteskön och att hon älskar den, så jag tror de blir svårt att övertyga henne om att slänga den. Funderade på att göra en egen clone-a-willy men inte en chans i helvete att min pick ska in i nästa snubbes rumpa. Så de alternativet går fetingbort. Hon är så himla härlig tjej annars men de kommer inte gå med denhär löspicken mellan oss. Hur ska jag bära mig åt? behöver tunga argument till varför de inte är okej och att hon måste slänga den.

tl;dr
Bruden använde sin löspick på mig så att jag skulle unlocka next level så att säga som var "full experience" över hennes kropp. De visade sig sen vara en avgjutning på hennes ex. Jag har alltså haft hennes ex's penis inuti mig och som grädde på moset vill hon inte göra sig av med den.

till mod; tråden där jag bad om råd om hurvida jag skulle ta den i 2an eller inte vart borttagen "Uppför dig moget och civiliserat." jag kan inte formulera mig mer moget och civiliserat än såhär så snälla låt tråden vara kvar, jag behöver på riktigt hjälp.

har säkert skrivit jättekonstigt, e bakis och lite omskakad av händelsen fortfarande, fråga om ni undrar något.

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..