×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

tjej som kommer tbx efter 1 år?

Postat av Lampfan1337 den 28 November 2015, 12:43
36 kommentarer · 1 724 träffar
nu är de såhär fragbite
för ungefär ett år sen så träffade jag en tjej på internet å vi började prata å skypa å sånt å vi hade till och med plannerat träff, sen helt plötsligt så slutade hon prata med mig, hon tappade intresset och sluta höra av sig helt enkelt och den där träffen blev aldrig av. Jag frågade henne många gånger om hon hade tappat intresset för mig men hon sa att hon inte hade det, men som sagt vi sluta pratade och bröt kontakten helt enkelt.

Vill gärna att ni läser denna tråd först innan ni fortsätter läsa för att förstå allt

http://fragbite.se/forum/irl/karlek/thread/1216143/tjej-som-tappar-intresset

nu helt plötsligt ett år senare så har hon börjat skrivit till mig igen och vill börja skypa med mig igen å sånt och jag förstår fan ingenting, hon tappade intresset helt för mig och sluta prata med mig sen ett år senare när vi inte pratat på ett helt år så vill hon börja igen och jag förstår fan ingenting... Ska jag ta upp kontakten med henne och började prata me henne igen, det kanske blir något mellan oss, eller ska jag skita i henne ?

Tack på förhud

vi är båda 16 btw
Föregående tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..