×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
4

Musta?

Postat av MisterTipp den 20 November 2015, 08:38
22 kommentarer · 2 289 träffar
Förlora äntligen oskulden igår, med en lite äldre tjej jag har träffat ett tag. Det var helt okej trots att jag var orutinerad men en liten grej har fått mig att fundera rejält idag.


Det var så att hon mimmi kan vi kalla henne efter att vi hade gosat och hånglat ett tag sa att vi skulle ha sex och jag tyckte det var en bra idé.


Efter ett tag så sa hon till mig att jag skulle musta henne.


Va? frågade jag.


Musta mig.


Jag visste inte vad musta var men hon förklarade att det är när man slickar någon i anus och jobbar upp ett brunt skum. Tyckte det lät helt sjukt men hon sa till mig att det var helt normalt förspel och att jag var onormal om jag inte gick med på det, så till slut gjorde jag det. Det hela kändes inte alls bra men jag kände mig tvungen..


Så nu vänder jag mig till er, fragbite. Är det normalt eller lurade hon mig att göra någonting sjukt? Känner mig bara så förnedrad och utnyttjad just nu.
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..