×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Youtube Kollaborationer-spela med mig förfan

Postat av Princesscake den 1 Oktober 2015, 12:15
15 kommentarer · 956 träffar
Hej, håller på lite med den här skiten dom kallar youtube, tycker det är kul att göra videos men har väldigt svårt för att sitta och prata och vara underhållande med mig själv som en dåre haha :P Då blir det ju automatiskt lite tunt med uppladdningar då jag måste hitta intressanta situationer och människor att spela med först :P Så jag tänkte ifall det är andra här som håller på lite med Youtube för skojs skull också, och kanske skulle vilja testa att spela in någonting tillsammans ? :P

Om inte så tar jag gärna emot tips på hur man ska ha det lättare att sitta ensam och hålla upp en intressant konversation med sig själv haha!? :P

Just nu spelar jag väldigt mycket Reign Of Kings och tycker det är askul :P Men är öppen för att köra nya och andra spel som ni skulle föredra att köra tillsammans! Variation är alltid bra liksom! :D

Här är min senaste video och min kanal som ni gärna får kolla ifall ni skulle vara intresserade av att köra nåt ihop, (spelar typ inte minecraft längre heller så ska byta banner osv snart :P )

https://youtu.be/aXccfciImpM

Hör av er här i tråden/pm eller på min youtube ifall ni skulle vara intresserade! :D Baayy

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..