×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem, behöver råd

Postat av Kanske1RandoM den 30 September 2015, 23:25
39 kommentarer · 2 789 träffar
Så, träffade denna tjej för ett par veckor sen. Vi har smsat väldigt mycket och bara träffat varandra en gång utöver den första gången.

Vi bor tyvärr ~7mil ifrån varandra, jag har bil och körkort och kör gärna dit för att träffa henne under helgerna t.ex men hon dodgar hela tiden och har alltid andra planer och verkar inte direkt vilja träffas men ändå skriver hon mycket med mig och säger att hon gillar mig ganska mycket men inte tillräckligt mycket eftersom vi inte träffats spec mycket.

Jag har försökt att träffa henne varje helg sen vi träffades men hon ska alltid göra något annat. Jag har sagt till henne att jag verkligen tycker om henne.

Sen är det även alltid jag som skriver till henne först, hon har verkligen inte skrivit först en enda gång. Har även frågat henne om hon vill att jag ska sluta skriva till henne, men det ville hon inte.

Jag vet inte vad jag ska göra här boys.. Hjälp mig :( backa eller fortsätta? Vill inte pusha och bli mer indragen om hon ljuger och faktiskt inte är intresserad, som det tyvärr verkar som :/
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..