×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

2 tjejer 1 val.....

Postat av SweGrix den 15 Augusti 2015, 11:40
50 kommentarer · 3 214 träffar
Hej jag hatar mitt liv!

Det är så att det är 2 tjejer som gillar mig. Men jag vet ej vilket jag skall gå efter )= Vill inte göra någon illa. Jag är en snäll människa och hatar att såra folk.

Tjej 1 = Mitt ex (96a samma som mig) vi har våra problem men jag känner henne och hon har ring mig och smsat och sagt att hon vill ha mig igen. (Jag gjorde slut). Även fast vi ej har mycket gemensamt så gillar vi varandra. Enda jobbiga är att hon bor 45min med cykel och 20min med buss. Min poäng är att jag känner henne och jag gillar henne.

Tjej 2 = Träffade denna tjej 2 dagar sedan och hon bor 10min med cykel och 3min bil bort. Hon o jag verkar ha mer gemensamt men jag känner henne ej. Vi har snackat hela dagarna och träffades igår och gick runt o snackade i typ 2 timmar.

Båda tjejerna ser bra ut. Kör alltid på blond o blåögda så båda är det. ena är 167 o ena är 152. Tycker båda ser jätte bra ut.

Men vad fan ska jag göra? Känner mitt ex o gillar henne. Hon är mitt safecard. Men denna nya brud känner jag ej, hon är tydligen oskuld och är 1 år yngre än mig. Hon kanske är sämre för mig om jag går med henne... hatar mitt liv! Vill verkligen inte såra någon. Båda vill träffas pm någon dag och kan bara välja 1....
Föregående tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..