×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem på nätdejtning

Postat av kaliber1337 den 1 Augusti 2015, 16:20
27 kommentarer · 1 783 träffar
Tjo frägers.
Jag har hängt på detjtingsidor en del det senaste. Finns rätt så många tjejer inne där också har jag sett. Har skrivit någon rad till dem som jag har känt mig intresserad av. Problemet är för mig att det är väldigt sällan som jag för något svar från de jag skriver till. Har gjort en seriös presentation och är trevlig när jag skriver till någon. Ändå för jag inget svar även fast det står att personen har läst meddelandet. Det är likadant för en polare till mig. När jag har skrivit till någon så har det oftast varit rätt så korta texter, men vette fan å andra sidan riktigt vad man skall skriva. Oftast har det blivit typ "Jag blev lite intresserad av dig, lust att ses någon dag?" eller " Hej! Hur är det?".

Är det samma sak för er andra? Om det är så att ni har lätt att få tjejer via nätdejting, hur gör ni då för att få deras uppmärksamhet?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..