×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-18

Sprang på sten, jävla SKIT! AJ SOM ***

Postat av FredrikKarlsson den 28 Juli 2015, 23:59
8 kommentarer · 1 180 träffar
Tjenare, måste berätta en jävla skit sak som hände idag....
Jag sprang på STEN, helvete vad ont det gjorde kan inte beskriva känslan.
Jag hatar sten så jävla mycket, han och jag gick i samma klass och han det han gjorde under dessa tre år var att kasta sten.
Jobbigaste var på våren när alla jävla stenbilar har lagt sten på väggarna efter vintern och han har sten överallt, och kommer ihåg för några år sedan när han pricka mig rakt på foten med stenen gjorde skit ont..

Nu har han kastat sten på mig två gånger, så jag gick och köpte en present till honom
och skrev
" Hej sten, du är ju en mästare på sten och sånt så tänkte att denna present skulle vara perfekt för dig, mvh fredrik sluta kasta sten på mig sten it's hurt.."
presenten - http://i.imgur.com/BiV2MAN.png

Nu har han inte sagt något och jag vet inte om han blev ledsen eller om han faktiskt förstod att det gjorde ont, han vet mitt mobilnr och vet ej om jag ska skriva hur han mår.. Vad säger ni var jag för hård :S vill inte mobba folk eller så men det gör ont med sten..

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..