×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kan va min första kärlek

Postat av GagIsMyOption den 25 Juni 2015, 23:38
8 kommentarer · 742 träffar
Hej hallå, min kära fragbiters.

Jag har träffat en tjej, eller vi har känt varandra några år men nu har vi börjat träffats privat, vi ligger med varandra, vi har jätte skoj ihop och ja allt känns jätte bra.

Grejen är den att vi håller detta lite hemligt nu pga hennes tjej kompis det är en annan historia, och dom är inte världen bäst kompisar men hon vill nog endå inte förlora henne. Jag vet inte heller riktigt hur hon känner för vi har inte pratat så mycket om det, men kan säga att det är jag som frågar ifall vi ska träffas och det är jag som tar första steget och för mig känns detta väldigt rätt. iaf nu på lördag så ska vi på samma fest och hennes tjej kompis kommer vara där så vi kommer ju inte kunna hålla på och jag vill inget annat än att smyga iväg med hon, men eftersom jag är hemlig så kanske massa andra killar börjar klänga på henne vad gör jag alltså hur ska jag prata med henne för att få reda på ifall hon vill något mer än som vi har det just nu hur ska jag få henne att välja mig före hennes tjej kompis. någon som har haft samma problem eller kan relatera isf hjälp ! Mvh Gag

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..