×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

Sjukaste ligget ever

Postat av mrjoint den 6 Maj 2015, 23:17
17 kommentarer · 2 087 träffar
Var på en fest i helgen och jag höll på med en tjej i min klass. Jag var en aning full så tänkte inte på konsekvenserna som kommer efteråt när man trycker en brud i klassen...

Till själva händelsen:

Vi gick upp till polarens rum och vi börja klä av oss halvdant.. Sedan började vi fylleknulla, har inget minne av att det var så särskilt skönt. Innan vi började så kände jag att jag var väldigt pissnödig! Men jag orkade verkligen inte dra på toan och avbryta när jag hade halva inne osv. Så mitt under vårt sex så råkar jag av MISSTAG kissa i henne... Har ingen aning hur det kunde ske, och hon skrek verkligen av rädsla för hon har inte varit med om något värre tryck.

Slutar med att polaren kommer in på rummet och ser att hela sängen är blöt och ber mig vandra hem eftersom jag har pissat i hans säng. Han förstår dock inte att jag har kissat i henne så det har jag inte tänkt berätta heller. Men jag har inte varit på skolan sedan denna händelse... Hon är säkert aslack på mig eller så var hon såpass full att hon inte kom ihåg :p

Hur ska jag hantera situationen fragbite?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..