×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-14

Flickvän har gjort slut, är helt förstörd

Postat av Asiatkonungen den 16 April 2015, 09:01
83 kommentarer · 7 832 träffar
Min flickvän som jag har haft i nästan 2 månader har gjort slut med mig, jag vet att det inte är särskilt länge men det var min första flickvän och jag är helt förstörd, har inte ätit något , hon gjorde slut igår. Jag vill inte heller bryta kontakten med henne helt då vi känt varandra i snart ett halvår och vi umgicks väldigt mycket och pratade varje dag, även innan vi började att gilla varandra.

Hur ska jag komma över henne? Hon gjorde slut för att vi bråkade för mycket och var för olika, och tappade känslorna på grund av det. Jag är helt i chock då det kom som en blixt från en klar himmel, dagen innan hon gjorde slut så pratade vi om vårat förhållande och jag uppfattade någonting helt fel (egentligen rätt), och började gråta, hon började också gråta och hon sa att hon inte vill göra slut och att jag missuppfatta det hon sa. På kvällen säger hon att hon är så kär i mig att det är jobbigt, dagen efter gör hon slut för att hon tappat känslorna, hon säger att hon vet inte varför hon ljög och att hon är väldigt ledsen över att det blev såhär..

hur ska jag glömma henne??

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..