×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud stoppa upp fingret där bak?

Postat av ÄLSKAR_FRAGBITE den 27 Mars 2015, 16:57
48 kommentarer · 8 110 träffar
Hej fragbite, var så att jag träffade en tjej igår jag snackat lite med via tinder, hon är riktigt fin och vi har klickat som fan under tiden vi pratat via tinder/sms osv. Och igår skulle vi ses för första gången, det började med att vi tog ett glas vin och pratade lite, efter 3-4 glas vin bestämde vi oss för att gå hem till mig.

Vi började kyssas och mysa i soffan, och det ena ledde till det andra... När vi väl var i sängen hade vi ett riktigt långt och mysigt förspel med mycket kyssar, när det senare gick vidare till det allvarliga så gick hon ner på mig, och sedan utav min förvåning tröck hon in ett finger i min rumpa? Det var riktigt skönt, har aldrig haft en sådan stark orgasm innan, men min fråga till er är, har ni varit med om liknande? Hon sa att hon alltid brukade göra det på killar och att alla hon gjort det på gillade det väldigt mycket, har ni varit med om liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..