×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymmar du? Snälla hjälp mig :)

Postat av 317ftw den 22 Februari 2015, 17:32
55 kommentarer · 2 063 träffar
Tja, ska ta tag i träningen ordentligt igen och skulle behöva eran hjälp med tips på övningar/kost/ev. kosttillskott!

här kommer lite info om mig.

Har gymmat i ca. 1 år. det har bestått av att först o främst förlorat massa fettmassa och har sedan 3 månader tillbaka styrketränat. Jag har ökat styrkan i olika övningar men ser fortf. inga större resultat på kroppen. Har fortf. fett kvar på magen/bröstet men det är inte alls mycket.

Reppar bänken på 55/60kg. Har inte börjat med nå marklyft ännu. Har svårt att dipsa (klarar bara 2-4st) Pull-ups klarar jag 1 om jag håller händerna så jag tränar mer biceps men om jag håller brett så är det omöjligt.

Kön: Man
Ålder: 18
Längd: 186
Vikt: 90
Kosttillskott: Kreatin, Synephrine caps, Beta-alanine
Kost: Jag äter frukost, men bara ibland. Lunch och middag (vanlig husmanskost, pizza eller liknande nångång i månaden.) Dricker bara vatten/bubbelvatten och mjölk.

Måndag:
Bröst/Triceps/Mage/20 min cardio
Tisdag:
Rygg/Biceps/20 min cardio
Onsdag:
Vila/Bröst/20 min cardio
Torsdag:
Axlar/Ben/20 min cardio
Fredag:
Biceps/Triceps/Mage/20 min cardio

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..