×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vinna en tjej, hur ska jag gå tillväga?

Postat av shhven den 25 November 2014, 22:34
27 kommentarer · 2 068 träffar
Hey!

En väldigt seriös tråd, och hoppas på bra vägledande svar!

Jag har länge pratat med en tjej, vi har verkligen klickat så sjukt bra! Vi snackar varje dag, nästa hela dagarna. Man märker att båda trivs med varandra.

Vi träffas irl endast på måndagar då vi tränar efter varandra, så man hälsar på varandra och inte mer än så då man inte hinner haha.

Men jag har verkligen fått upp känslorna för denna tjej, och hon vet att jag tycker om henne, men inte att jag är kär i henne så att säga.

Och problemet ligger här
Hon hade ett förhållande med en bekant för kanske 3-4månader sen, men den killen är en douché, han var otrogen mot henne, men hon var ju såklart kär i han och har svårt att få känslorna att försvinna även fast den killen har skaffat ny flickvän.

Så hur ska jag få denna tjej att få det att släppas, och börja gå över till mig?

Har dragit till med kommentarer som, " låt mig bjuda dig på en middag, och bio." och hon har svarat absolut, självklart, jag är på! osv :) men tror inte hon är helt med på "varför" jag vill bjuda ut henne på det.

Så hur ska jag gå tillväga?

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..