×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bjuda ut brud

Postat av fribbmeister den 23 November 2014, 02:00
8 kommentarer · 1 266 träffar
yo boys, fellow 30-slakers och allt vad ni kallar er
Länge sen jag var inne på Fragbite och jagade råd från svettiga lirare, men här är jag nu.
Behövde lite hafftips och naturligtvis sökte jag mig till forumsektionen här på självaste Fragbite!
Nog om det nu, till mitt dilemma!

Planen var att jag skulle bjuda ut en brud i min klass, och i slutänden få slicka på hennes våta bröst....
aa iallafall, jag har aldrig haft svårt att ta mig i kragen och snacka med en brud. Däremot då det gäller att tolka svaren har jag alltid sugit getpung på.

Ingen tjej jag någonsin varit med har sagt rakt ut "Ja". Däremot nja, vet inte, kanske, osäker är populära svar. I början av min karriär som haffare tog jag det hårt för jag trodde brudar skulle säga ja och sen var allt prima. Little did I know...

Hur som helst, skrev till bruden under sommarlovet (hade inget nummer eller dylikt) så det fick bli via twitter eftersom vi följer varandra. "Har du lust o ses till helgen eller så?" Hon svarar "haha asså jag vet inte.." och jag blir lite förbannad. Hur jävla svårt ska det vara att säga ja eller nej ?!

Skrev "alright" tillbaka och sen var det inge mer med det. Men nu börjar jag tänka att hon försöker kanske leka svårfångad som 90% av alla brudar i 18 års åldern? Kanske var jag otydlig? Så nu till frågan..
Ska jag catch her at school och lägga korten på borden, säga något i stil med "eftersom jag kanske var otydlig sist vi talades vid blablabla hursomhelst för att klargöra vill du gå ut med mig?"

Eller ska man bara skita it? Jag kan tänka mig att försöka en andra gång, men blire reject då äre ju ggwp, tre gånger försöker man fan inte. Jag är ju ingen yzn som levererar 10 försök (http://www.youtube.com/watch?v=P0UPtQaevro för er som inte vet vad jag talar om).

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..